En gnutta magi

Tjenare!
mina dagar har varit lite stressiga den här veckan har varit och tagit hand om en hund samt varit på film inspelningar, tränat och spelat match.
Just nu håller vi på att spela in en ungdoms film, en student film som kommer passa bra för er som tar studenten ivår. jag är statist men på spelningarna är jag typ festens lilla player jag får en ny kille hela tiden, hoppas de inte klipper ihop så jag ser ut som de på filmen också X)
Har lärt känna en massa nya underbara människor, jag bara älskar när man träffar folk man bara klickar med :D
fredags på inspelningen satt vi och sjöng kör till titanic och sånt de var ganska underbart.
och igår så kom jag runt 5 hade match så därför kom jag sent. Men vi körde klapp lekar och hade en under bar tid.
ska spela in en till scen den 5 septeber då hoppas jag att man får träffa alla underbara och älskade :)
idag ska jag ta hand om smokey en pitbull min kompis tar hand om men de kommer bli nice idag, lite chill såhär! ;)
jag sov till 2 btw såå jävla nice !!! :love:
ha de så bra folks!
fred ut!

Kommentarer

Whats on your mind?:

Ditt namn sötnos!:
Remeber me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Whats on your mind?:

Trackback
RSS 2.0