okej dålig start

aa det blev en liten dålig start här då jag sitter o skriver att jag ska bli bra på att uppdatera!
men jag har ett skäl till varför... jag har faktisk fyllt år så hade lite mycket på hjärnan fick lite prisenter mäst sånt som jag och pojkvännen har nytta av i hushållet. idag var jag på anställnings interjuv och de kan man väl säga gick bra.
ska på test dag för att se om jag vill fortsätta med detta men de tror jag inte blir några problem med tanke på att jag söker ändast de jobb jag skulle vela arbeta med :)
Nico har somnat redan så nu ska jag passa på att kolla på Breaking Dawn efter som han Hatar alla Twilight sagorna.
de blir nog inge mer uppdatering ikväll eftersom jag själv lär somna efter filmen hehe...
God natt gott folk!
Här bjuder jag på en liten smygtitt på en svt kortfilm jag spelade inn
där jag spelar huvudrollen Elina det var jätte kul och alla var jätte duktiga !


Kommentarer
Postat av: cecilia

tack för att du tycker de :D men de var lite kul med förändring :)

2011-12-05 @ 21:15:59
URL: http://fleurdreams.blogg.se/

Whats on your mind?:

Ditt namn sötnos!:
Remeber me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Whats on your mind?:

Trackback
RSS 2.0